ÁSZF

Vásárlási és Általános Szerződési Feltételek

Fontos információk röviden:
Ügyfélszolgálat
+36-30-343-1987 (munkanapokon 10-16)
kapcsolat@ajandekvac.hu

Fizetési lehetőségek:
- Készpénz (euro, forint), bankkártya – személyes átvétel esetén az ajándékboltban
- Banki átutalás, Pay-pal, utánvét, webáruházas rendelés során

Kiszállítás és átvétel módjai:
A Váci Souvenir Bolt internetes oldalainak böngészéséhez nem szükséges bejelentkezni.
Az oldalon bemutatott termékek vásárlása azonban regisztrációhoz kötött.
Az oldal felső menüsorában lehetősége van megismerni az a webáruház adatkezelési információit, vásárlási, szállítási feltételeit.
A rendelés során a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között.
A megrendelés folyamata közben a jelölőnégyzet kipipálásával kijelenti, hogy a szerződés
tartalmát megismerte és elfogadja.
Az áruház fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás bővítése/változása során
előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége,
hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes dokumentumot.

Jelen ÁSZF a Váci Souvenir Bolt - továbbiakban Webáruház - használatának feltételeit tartalmazza:

A Webáruház adatai:
Név: Váci Souvenir Bolt – Váci Ajándékbolt
URL :
www.ajandekvac.hu
www.vacisouvenir.hu
A webáruház üzemeltető adatai:
Név: Deák Tünde E.V.
Székhely címe: 2600. Vác, Eszterházy Károly u. 9.
Levelezési címe: 2600. Vác, Eszterházy Károly u.
Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt
Bankszámlaszám: 11742094-26988278
Nyilvántartási Szám: 19765701
Termékkínálat: ajándéktárgyak
Adószám: 60272799133
Kapcsolattartó neve: Deák Tünde
e-mail: kapcsolat@ajandekvac.hu
telefonszám: +36303431987
Tárhelyszolgáltató: 
Név: EVOLUTIONET Kft.
Cím: 7342 Mágocs, Széchenyi u. 75.
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.domain-tarhely.net
Telefonszáma: +36 30 503 1929
Webáruház ügyfélszolgálat/Áruház adatai: Váci Souvenir Bolt – Váci Ajándékbolt
Cím: 2600. Vác, Eszterházy Károly u. 9.
Telefon: 36-30-343-1987 (munkanapokon 10-16)
E-mail: kapcsolat@ajandekvac.hu
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: Kedd – Péntek: 10:00 – 16:00
Az ajándékbolt nyitvatartása eltér a webáruház ügyfélszolgálattól!

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  1. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  2. A weboldal tartalmával – beleértve a képi és szöveges megjelenést – kapcsolatban a szolgáltató minden jogot fenntart, azok szerzői jogi védelem alatt állnak. Tilos azokat részben vagy egészben letölteni, vagy másolni, a Szolgáltató engedélye, írásos hozzájárulása nélkül.

A megrendelés menete:

  1. A regisztráció menete:

A felső menüsor „regisztráció” fülre kattintva az űrlap kitöltése.

  1. A megrendelés összeállítása

A „shop” menüpont alatt legördülő termékkategóriákban elhelyezett termékekre kattintva megismerheti a termék tulajdonságait. Egyes termékeknél több opciót is választhat (szín, méret, stb) Legördülő menüből kiválaszthatja a mennységet is. Egyedi termékekből csak egy darab készül, ezért nincs mennyiségi opció! Amikor kosárba helyezte, a képernyőn megjelenik a kosár tartalma. Visszatérhet az áruházba, és a fenti módon több terméket is rakhat a kosárba.

2/a Alkohol tartalmú termékek:

Alkohol tartalmú terméket csak 18. életévét betöltött személy rendelhet. Megrendelésével elfogadja a Vásárlási feltételek ezen pontját. Az elfogadott ASZF után és a megrendelés során a szolgáltató ezt nem ellenőrzi. A megrendelő büntetőjogi felelőssége mellett vállalja a kijelentés valódiságát.

  1. A kosár használata

A kiválasztott termékeket a „kosár” ikonra kattintva ismét megtekintheti. Lehetőség van plusz tétel hozzáadásra, illetve a kiválasztott termékek törlésére is, majd a „kosár frissítése”-re kattintva véglegesítheti rendelési tételeit. Itt megjelenik a kosár értéke, majd kiválaszthatja a rendelt ajándéktárgy(ak) átvételének módját. Csomagküldő szolgálat igénylése esetén megjelenik a szállítási díj is, majd az összegzett vételár.

           4. Számlázási és szállítási adatok:

Rendelés során itt adhatja meg személyes adatait. (itt lehetősége van egyben regisztrálni is, így legközelebb már nem kell megadni az összes adatot) Amennyiben új vásárló, a csillaggal jelölt mezőket kötelezően ki kell tölteni. Amennyiben már regisztrált nálunk, a „Visszatérő Vásárló vagyok” gombra kattintva az űrlap kitöltődik. Az adatokat ebben az esetben is le kell ellenőrizni. A rendelés tartalmának ellenőrzése után választható a fizetési mód. Készpénzes fizetés, vagy banki átutalás a webáruház számlájára.

  1. A megrendelés elküldése

A „megrendelés elküldése” gombra kattintva áruházunk fogadja az Ön megrendelését. Néhány percen belül visszaigazoló e-mailt kap megrendeléséről. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

  1. A rendelés adatainak megtekintése

Itt jelenik meg az áruház bankszámlaszáma, ahová banki utalás esetén kérjük, utalja el a rendelés végén szereplő összeget. Készpénzes fizetés esetén itt nincs több tennivaló.

  1. A rendelés feldolgozása

Rendelését munkanapokon 10:00 – 18:00-ig dolgozzuk fel. Természetesen a nap bármely szakaszában – akár éjszaka is – adhat le rendelést, mi azt a következő munkanapon feldolgozzuk. A napközben leadott rendelést még aznap csomagoljuk, és a vételár beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak, aki 2 azaz kettő munkanapon belül a megadott címre viszi a rendelést. Utánvét esetén a rendelés másnapján. Pénteki, vagy hétvégén leadott rendeléseket hétfőn reggel adjuk át a szállító cégnek. A két napos szállítási idő itt is érvényes. Személyes átvétel esetén a rendelés másnapjától, az ajándékbolt nyitvatartási idejében bármikor átvehető

Az adásvételi szerződés létrejötte: 

  1. A Webáruházban leadott megrendelés, majd az azt követő visszaigazoló e-mail során adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete) (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, a felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  1. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után a többi dokumentummal együtt hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A kerámiák, palackozott italáruk „törékeny” jelzővel ellátottak, mely azt jelenti, szállításánál különös gonddal figyelnek az ön csomagjára.

Árak

A Webáruházban közzétett árak a pénztárnál fizetendő bruttó árak, a szállítási díj nélkül. Végösszeg a rendelés során, a fizetési opció előtt kerül összeadásra. Oldalunkon rendszeresen találhatók akciós árú termékek, melyek ára itt is a fizetendő bruttó árat jelenti.  A törékeny áru szállítása, tételenként +750 ft, mely a szállítási összeghez adódik. Az akció időtartama a termék leírásánál kerül feltüntetésre.

Kiszállítás, személyes átvétel

 A Váci Souvenir Bolt webáruházában vásárolt ajándéktárgyakat többféle módon át tudja venni.

    1. Személyes átvétel:

    Kiválasztott ajándéktárgyait, díjmentesen átveheti váci ajándékboltunkban a rendelést követő naptól, nyitvatartási időben. Amennyiben banki utalást választott, az összeg beérkezése után értesítjük önt, hogy a csomag átvehető. Átvételkor történő fizetés történhet készpénzben, vagy bankkártyíával is.

    1. MPL futárralszolgálattal történő kézbesítés:

    Kiválasztott ajándéktárgyait átveheti Magyarország területén az Ön által megadott címen. A termékek kiszállítását, szerződött partnerünk, az MPL-futárszolgálat biztosítja. A szolgáltató (1-3 munkanapon belül) a vásárlóval egyeztetett időpontban kézbesíti a csomagot. E-mailben és/vagy telefonon értesítik a várható szállítás időpontjáról. A csomag feladása után interneten nyomon követhető az alábbi linkre kattintva:

    https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

    Csomagját az Önhöz legközelebbi Postán is átveheti, ebben az esetben szállítási címnél adja meg a választott postahivatal címét, megjegyzésben pedig tüntesse fel: Postán maradó

    Csomagját országszerte úgynevezett MOL vagy COOP postapontokon is átveheti, ebben az esetben szállítási címnél adja meg a választott postapont címét, megjegyzésben pedig tüntesse fel: MOL/COOP postapont

    Az alábbi linkre kattintva, külön ablakon megnyílik egy postapont kereső, ahol megkeresheti az Önhöz legközelebb található átvevőhelyet, illetve annak címét és elérhetőségét is.

    Postahivatalok, Mol és Coop postapontok, átvevőhelyek

    Szállítási határidő:

    1-3 munkanap. Termékeink 90%-a készleten van, annak elérhetőségét igyekszünk a webshopban is feltüntetni. Nagyobb tételű, vagy egyedi megrendelésű igény esetén - ha nincs készleten a választott mennyiség -  minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a beérkezés várható idejével kapcsolatban. Ennek megfelelően a szállítási határidő is módosul.

    A kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag átvételekor kérem ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Fizetési módok

  1. Személyesen átvétel az ajándékboltban: készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg az eladónak.
  1. Webáruház felületén: Banki átutalás (előre utalás) Amennyiben nem szeretne készpénzzel fizetni, lehetősége van saját bankjának biztonságos felületén átutalással rendezni a számlát. A visszaigazolásban feltüntetett végösszeg tartalmazza a termék árát és-ha van- a szállítási díjat. Az összeg közvetlenül a szolgáltató bankszámlájára érkezik. A megjegyzés rovatban kérem, tüntesse fel a RENDELÉSI SZÁMOT.
  2. Webáruház felületén: Pay-pal rendszeren keresztül, az ön e-mail címével
  3. Utánvéttel: A csomag futártól való átvételével egyidejűleg készpénzben.

Elállási jog

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

A webáruházban való vásárlás, a jelenlegi ASZF elfogadásával, „üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés”-nek minősül. Az ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. melléklet alapján, a fogyasztót 14 napos elállási jog illeti meg. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is. A 14 napos elállási jog gyakorlásának kezdete, a fogyasztó által megrendelt áru átvételének napja.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a termék
visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Szolgáltató azonban
követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. (Abban az esetben, ha a fogyasztó egyedi, személyre szabott termék előállítására adott megrendelést, nem illeti meg elállási jog. )

A megrendelő köteles a szerződéstől való elállás időtartama alatt a szolgáltató részére visszaküldeni, vagy a Váci Souvenir Boltban leadni a kifogásolt terméket. A pénzbeli visszatérítés módja megegyezik az eredeti ügylet során választott fizetési móddal.

Elállási jog gyakorlása:

Amennyiben Felhasználó\Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével) vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó\Megrendelő Szolgáltató részére.

elallasi_felmondasi_nyilatkozat

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, szavatosság

 a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Váci Souvenir Bolt - webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

 

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Váci Souvenir Bolt, 2600. Vác, Eszterházy u. 9.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

 

  1. 2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Váci Souvenir Bolt, 2600. Vác, Eszterházy u. 9) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (kapcsolat@ajandekvac.hu ).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
vagy ide kattintva töltse le az űrlapot

elallasi_felmondasi_nyilatkozat

Oszd meg ezt: