ÁSZF

Vásárlási és Általános Szerződési Feltételek

Fontos információk röviden:
Ügyfélszolgálat
+36-30-343-1987 (munkanapokon 10-16)
kapcsolat@ajandekvac.hu

Fizetési lehetőségek:
- Készpénz (euro, forint), bankkártya – személyes átvétel esetén Vácon
- Banki átutalás, Pay-pal, utánvét - webáruházas rendelés során

Kiszállítás és átvétel módjai:
A Váci Souvenir Bolt internetes oldalainak böngészéséhez nem szükséges bejelentkezni.
Az oldalon bemutatott termékek vásárlása azonban regisztrációhoz kötött.
Az oldal alsó menüsorában lehetősége van megismerni az a webáruház adatkezelési információit, vásárlási, szállítási feltételeit.
A rendelés során a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között.
A megrendelés folyamata közben a jelölőnégyzet kipipálásával kijelenti, hogy a szerződés
tartalmát megismerte és elfogadja.
Az áruház fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás bővítése/változása során
előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége,
hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes dokumentumot.

Jelen ÁSZF a Váci Souvenir Bolt - továbbiakban Webáruház - használatának feltételeit tartalmazza:

A Webáruház adatai:
Név: Váci Souvenir Bolt – Váci Ajándékbolt
URL :
www.ajandekvac.hu
www.vacisouvenir.hu
A webáruház üzemeltető adatai:
Név: Deák Tünde E.V.
Székhely címe: 2600. Vác, Eszterházy Károly u. 9.
Levelezési címe: 2600. Vác, Eszterházy Károly u.
Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt
Bankszámlaszám: 11742094-26988278
Nyilvántartási Szám: 19765701
Termékkínálat: ajándéktárgyak
Adószám: 60272799133
Kapcsolattartó neve: Deák Tünde
e-mail: kapcsolat@ajandekvac.hu
telefonszám: +36303431987
Tárhelyszolgáltató: 
Név: EVOLUTIONET Kft.
Cím: 7342 Mágocs, Széchenyi u. 75.
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.domain-tarhely.net
Telefonszáma: +36 30 503 1929
Webáruház ügyfélszolgálat/Áruház adatai: Váci Souvenir Bolt – Váci Ajándékbolt
Cím: 2600. Vác, Eszterházy Károly u. 9.
Telefon: 36-30-343-1987 (munkanapokon 10-16)
E-mail: kapcsolat@ajandekvac.hu
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: Hétfő – Péntek: 10:00 – 16:00
Az ajándékbolt nyitvatartása eltér a webáruház ügyfélszolgálattól!

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  1. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  2. A weboldal tartalmával – beleértve a képi és szöveges megjelenést – kapcsolatban a szolgáltató minden jogot fenntart, azok szerzői jogi védelem alatt állnak. Tilos azokat részben vagy egészben letölteni, vagy másolni, a Szolgáltató engedélye, írásos hozzájárulása nélkül.

A megrendelés menete:

  1. A megrendelés összeállítása

A „shop” menüpont alatt legördülő termékkategóriákban elhelyezett termékekre kattintva megismerheti a termék tulajdonságait. Egyes termékeknél több opciót is választhat (szín, méret, stb) Legördülő menüből kiválaszthatja a mennységet is. Egyedi termékekből csak egy darab készül, ezért nincs mennyiségi opció! Amikor kosárba helyezte, a képernyőn megjelenik a kosár tartalma. Visszatérhet az áruházba, és a fenti módon több terméket is rakhat a kosárba.

1/a Alkohol tartalmú termékek:

Alkohol tartalmú terméket csak 18. életévét betöltött személy rendelhet. Megrendelésével elfogadja a Vásárlási feltételek ezen pontját. Az elfogadott ASZF után és a megrendelés során a szolgáltató ezt nem ellenőrzi. A megrendelő büntetőjogi felelőssége mellett vállalja a kijelentés valódiságát.

          2. A kosár használata

A kiválasztott termékeket a „kosár” ikonra kattintva ismét megtekintheti. Lehetőség van plusz tétel hozzáadásra, illetve a kiválasztott termékek törlésére is, majd a „kosár frissítése”-re kattintva véglegesítheti rendelési tételeit. Itt megjelenik a kosár értéke, majd kiválaszthatja a rendelt ajándéktárgy(ak) átvételének módját. Csomagküldő szolgálat igénylése esetén megjelenik a szállítási díj is, majd az összegzett vételár.

           3. Számlázási és szállítási adatok:

Rendelés során itt adhatja meg személyes adatait. (itt lehetősége van egyben regisztrálni is, így legközelebb már nem kell megadni az összes adatot) Amennyiben új vásárló, a csillaggal jelölt mezőket kötelezően ki kell tölteni. Amennyiben már regisztrált nálunk, a „Visszatérő Vásárló vagyok” gombra kattintva az űrlap kitöltődik. Az adatokat ebben az esetben is le kell ellenőrizni. A rendelés tartalmának ellenőrzése után választható a fizetési mód. Készpénzes fizetés, vagy banki átutalás a webáruház számlájára.

             4. A megrendelés elküldése

A „megrendelés elküldése” gombra kattintva áruházunk fogadja az Ön megrendelését. Néhány percen belül visszaigazoló e-mailt kap megrendeléséről. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

  1. A rendelés adatainak megtekintése

Itt jelenik meg az áruház bankszámlaszáma, ahová banki utalás esetén kérjük, utalja el a rendelés végén szereplő összeget. Készpénzes fizetés esetén itt nincs több tennivaló.

  1. A rendelés feldolgozása

Rendelését munkanapokon 10:00 – 18:00-ig dolgozzuk fel. Természetesen a nap bármely szakaszában – akár éjszaka is – adhat le rendelést, mi azt a következő munkanapon feldolgozzuk. A napközben leadott rendelést még aznap csomagoljuk, és a vételár beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak, aki 2 azaz kettő munkanapon belül a megadott címre viszi a rendelést.  Pénteki, vagy hétvégén leadott rendeléseket hétfőn reggel adjuk át a szállító cégnek. A két napos szállítási idő itt is érvényes. Személyes átvétel esetén a rendelés másnapjától, telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban vehető át Vácon az ajándékboltban.

   8. Számla

A vásárlásról minden esetben számlát állítunk ki a vásárlás során megadott számlázási adatokkal. 2020 július 1-től a céges rendelés során kötelező az adószám feltüntetése is.

Az adásvételi szerződés létrejötte: 

  1. A Webáruházban leadott megrendelés, majd az azt követő visszaigazoló e-mail során adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete) (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, a felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  1. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után a többi dokumentummal együtt hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A kerámiák, palackozott italáruk „törékeny” jelzővel ellátottak, mely azt jelenti, szállításánál különös gonddal figyelnek az ön csomagjára.

Árak

A Webáruházban közzétett árak a pénztárnál fizetendő bruttó árak, a szállítási díj nélkül. Végösszeg a rendelés során, a fizetési opció előtt kerül összeadásra. Oldalunkon rendszeresen találhatók akciós árú termékek, melyek ára itt is a fizetendő bruttó árat jelenti.  A törékeny áru szállítása, tételenként +750 ft, mely a szállítási összeghez adódik. Az akció időtartama a termék leírásánál kerül feltüntetésre.

Kiszállítás, személyes átvétel

 A Váci Souvenir Bolt webáruházában vásárolt ajándéktárgyakat többféle módon át tudja venni.

    1. Személyes átvétel:

    Kiválasztott ajándéktárgyait, díjmentesen átveheti váci ajándékboltunkban a rendelést követő naptól, telefonon vagy e-mail-ben egyeztetett időpontban. Amennyiben banki utalást választott, az összeg beérkezése után értesítjük önt, hogy a csomag átvehető. Átvételkor történő fizetés történhet készpénzben, vagy bankkártyíával is.

    1. MPL futárralszolgálattal történő kézbesítés:

    Kiválasztott ajándéktárgyait átveheti Magyarország területén az Ön által megadott címen. A termékek kiszállítását, szerződött partnerünk, az MPL-futárszolgálat biztosítja. A szolgáltató (1-3 munkanapon belül) a vásárlóval egyeztetett időpontban kézbesíti a csomagot. E-mailben és/vagy telefonon értesítik a várható szállítás időpontjáról. A csomag feladása után interneten nyomon követhető az alábbi linkre kattintva:

    https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

     

    Szállítási határidő:

    1-3 munkanap. Termékeink 90%-a készleten van, annak elérhetőségét igyekszünk a webshopban is feltüntetni. Nagyobb tételű, vagy egyedi megrendelésű igény esetén - ha nincs készleten a választott mennyiség -  minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a beérkezés várható idejével kapcsolatban. Ennek megfelelően a szállítási határidő is módosul.

    A kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag átvételekor kérem ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Fizetési módok

  1. Személyesen átvétel az ajándékboltban: készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg az eladónak.
  1. Webáruház felületén: Banki átutalás (előre utalás) Amennyiben nem szeretne készpénzzel fizetni, lehetősége van saját bankjának biztonságos felületén átutalással rendezni a számlát. A visszaigazolásban feltüntetett végösszeg tartalmazza a termék árát és-ha van- a szállítási díjat. Az összeg közvetlenül a szolgáltató bankszámlájára érkezik. A megjegyzés rovatban kérem, tüntesse fel a RENDELÉSI SZÁMOT.
  2. Webáruház felületén: Pay-pal rendszeren keresztül, az ön e-mail címével
  3. Utánvéttel: A csomag futártól való átvételével egyidejűleg készpénzben, vagy bankkártyával.

Elállási jog

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

A webáruházban való vásárlás, a jelenlegi ASZF elfogadásával, „üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés”-nek minősül. Az ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. melléklet alapján, a fogyasztót 14 napos elállási jog illeti meg. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is. A 14 napos elállási jog gyakorlásának kezdete, a fogyasztó által megrendelt áru átvételének napja.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a termék
visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Szolgáltató azonban
követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. (Abban az esetben, ha a fogyasztó egyedi, személyre szabott termék előállítására adott megrendelést, nem illeti meg elállási jog. )

A megrendelő köteles a szerződéstől való elállás időtartama alatt a szolgáltató részére visszaküldeni, vagy a Váci Souvenir Boltban leadni a kifogásolt terméket. A pénzbeli visszatérítés módja megegyezik az eredeti ügylet során választott fizetési móddal.

Elállási jog gyakorlása:

Amennyiben Felhasználó\Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével) vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a webáruház részére.

Elállási nyilatkozatot itt töltheti le:

elallasi_felmondasi_nyilatkozat

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, szavatosság

 a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Váci Souvenir Bolt - webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

 

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Váci Souvenir Bolt, 2600. Vác, Eszterházy u. 9.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

 

  1. 2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Váci Souvenir Bolt, 2600. Vác, Eszterházy u. 9) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (kapcsolat@ajandekvac.hu ).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
vagy ide kattintva töltse le az űrlapot

elallasi_felmondasi_nyilatkozat

Oszd meg ezt: